Teczki reklamowe z nadrukiem logo

Teczki reklamowe

Bez reklamy trudno jest znaleźć klientów, którzy pomogą przetrwać firmie wśród wymagającej konkurencji. Dlatego też wiele przedsiębiorców inwestuje coraz to większe kwoty pieniędzy w rozreklamowanie swojej działalności, tym samym umacniając pozycję swojej firmy na rynku. Największym problemem z reklamą jest znalezienie sposobu, aby dotarła ona do jak największej liczby osób.

Przede wszystkim dobra reklama musi znaleźć odpowiedni nośnik. Musi być to przedmiot wielokrotnego użytku, którego widok automatycznie przypomni ludziom o istnieniu danej firmy. Jednym z pomysłów na taki przedmiot może być zwykła teczka.

teczki reklamowe z nadrukiem

Teczki reklamowe to przykład na jeden z wielu artykułów reklamowych, które w obecnych czasach stają się coraz to popularniejszą formą na reklamę. Ich rosnąca popularność wynika przede wszystkim ze skuteczności, jaką może pochwalić się reklama tego rodzaju. Jednocześnie zamówienie teczki z nadrukiem, na przykład teczki z logo firmy, jest niezwykłe tanie. Cena za taką usługę wydaje się jeszcze niższa jeżeli porówna się kwoty pieniędzy, które są konieczne do wydania podczas korzystania z innych sposobów reklamowania swojej działalności. Zlecenie przygotowania takich przedmiotów, jak teczki z logo można zrealizować przy pomocy jednej z wielu firm, które zajmują się wykonywaniem profesjonalnych nadruków. Firmy takie korzystają z nowoczesnych metod, które umożliwiają nałożenie trwałego i wyraźnego nadruku na bardzo różne materiały – od papieru począwszy, a skończywszy na aluminium, szkle czy metalu. Co więcej, metody te raczej nie są czasochłonne, przez co wykonanie nawet dziesiątek takich gadżetów jak teczki reklamowe wcale nie jest trudnym zadaniem. W ciągu zaledwie paru dni całe zlecenie może być gotowe i wysłane do klienta. Pozwala to na szybkie rozpoczęcie rozpowszechniania reklamy, co z kolei prowadzi do szybszego wzrostu zysków, jaki zazwyczaj pojawia się po kampanii reklamowej. Wszystkie te zalety jakie mają teczki z nadrukiem z logo firmy sprawiają, że każda firma powinna zastanowić się, czy taki rodzaj reklamy nie będzie pomysłem, który przyniesie im największy sukces.

Wiele firm przykłada ogromną wagę do kwestii reklamy. Może ona przybierać różne formy – od emisji spotu w telewizji, poprzez krótkie ogłoszenie pomiędzy audycjami radiowymi, aż po stosowną notkę odnośnie do zakresu wykonywanych usług zamieszczoną w prasie. Jednak istnieje także możliwość promocji przedsiębiorstwa poprzez różnorakie gadżety opatrzone znakiem firmowym oraz danymi teleadresowymi. Do niedawna były to głównie długopisy, notesiki i kalendarze, jednak pomysłowość specjalistów od promocji i reklamy nie zna granic. Stosunkowo nowym rozwiązaniem wprowadzonym na rynek są specjalne… teczki reklamowe z nadrukiem.

Teczki firmowe z logo
Czyż przedstawiciel handlowy wyciągający dokumenty i materiały reklamowe z teczki z nadrukiem przedstawiającym logo firmy nie wygląda profesjonalnie? Do tego samego wniosku doszli specjaliści do spraw marketingu. Przedsiębiorcy i właściciele firm szybko podchwycili ten pomysł wyposażając swoich pracowników w takie właśnie teczki i segregatory. Co więcej, istnieje także możliwość pozostawienia potencjalnemu klientowi materiałów reklamowych i ulotek właśnie w takiej teczce. Rozwiązanie to ma dodatkową, ukrytą zaletę – teczki często wykorzystywane są przez klientów do różnych celów, dzięki czemu istnieje spore prawdopodobieństwo, iż w późniejszym czasie trafią w ręce innych osób. Z tego powodu na teczkach drukowane są inne informacje dotyczące firmy, a także dane kontaktowe i zakres świadczonych przez nią usług – w ten sposób osoba, w ręce której trafi stosowna teczka ma szansę zapoznać się ze specyfikacją firmy, co stanowi świetną formę reklamy.

Zamówienie teczek z nadrukiem
Zamówienia na teczki z nadrukiem realizują przede wszystkim drukarnie oraz zakłady poligraficzne. Koszt ich produkcji jest uzależniony od następujących czynników:
– od materiału, z jakiego mają zostać wykonane zamówione teczki; najtańszą opcją z te stworzone z miękkiej tektury, natomiast im większa sztywność materiału, tym wyższa cena za sztukę (najdroższe są tak zwane teczki sztywne, wykonane z grubej tektury, jednak posiadają one ogromną zaletę – umieszczone w nich dokumenty nie gniotą się, a sama teczka jest niezwykle trwała i funkcjonalna),
– od ilości zamówionych sztuk; zazwyczaj większość drukarni realizuje zamówienia hurtowe, przy czym im wyższa liczba zamówionych egzemplarzy, tym niższy koszt pojedynczej sztuki,
– od czasu realizacji zlecenia; tak zwane zamówienia błyskawiczne, czyli charakteryzujące się stosunkowo krótkim czasem wykonania, z reguły są o wiele bardziej kosztowne niż realizowane w standardowym dla danego zakładu poligraficznego czasie,
– od poziomu skomplikowania nadruku; proste wzory nie wymagają dużo pracy, dlatego zazwyczaj są tańsze niż nadruki według skomplikowanych projektów graficznych,
– od sposobu zamykania teczki; najczęściej stosowane rozwiązania to montaż cienkiego sznurka, wstążki lub gumki, za pomocą których teczkę można zabezpieczyć przez przypadkowym jej otwarciem, jednak dużą popularnością cieszą się także zamykania na magnesy.