Smycze reklamowe z nadrukiem jako skuteczna forma promocji firmy – iszczecinek.pl

Źródło wycinka: Smycze reklamowe z nadrukiem jako skuteczna forma promocji firmy – iszczecinek.pl

Smycze reklamowe z nadrukiem jako skuteczna forma promocji firmy

1

Szeroki wybór gadżetów reklamowych sprawia, że bez trudu znaleźć można takie, które dopasowane są do profilu działalności firmy i posiadanego budżetu. Wybierając je nie można przejść obojętnie obok smyczy reklamowych z nadrukiem. Ich uniwersalność sprawia, że mimo upływu lat wciąż cieszą się ogromną popularnością. Dlaczego tego rodzaju upominki są opłacalną formą promocji? Jak je wykorzystać? Na te i wiele innych kwestii odpowiadamy w artykule.

W czym tkwi siła smyczy reklamowych z nadrukiem?

Jeśli chodzi o doskonale sprawdzone i od lat chętnie wykorzystywane gadżety promocyjne, smycze reklamowe z nadrukiem plasują się na podium. Nic w tym dziwnego, bowiem posiadają całe mnóstwo zalet przemawiających za ich użyciem. Są przede wszystkim niezwykle praktyczne. Przydają się w pracy, jako uchwyt na identyfikator kartę, a także na co dzień – do noszenia kluczy, telefonu, USB. Dzięki temu firma staje się bardziej zauważalna i częściej zapamiętywana, a przez to też – rozpoznawalna.
Co więcej, smycze są także niezwykle atrakcyjne cenowo. Pozwalają przy niskim nakładzie finansowym dotrzeć do obszernego grona potencjalnych odbiorców. Zwykła smycz dwukolorowa to koszt około złotówki. Ogromną zaletą jest również możliwość pełnej personalizacji. Smycze reklamowe posiadają znakomitą powierzchnię do drukowania – można na nie nanieść praktycznie każdą informację. Umieszcza się tu najczęściej nie tylko nazwę lub logo firmy, ale też adres strony internetowej firmy, dane kontaktowe, nazwę danego wydarzenia lub hasło reklamowe.

Zastosowanie smyczy reklamowych z dowolnym nadrukiem

Tak przygotowane smycze reklamowe z nadrukiem znajdują zastosowanie przede wszystkim jako:

  • gadżet upominkowy – klienci uwielbiają dostawać podarunki – wzbudza to w nich zawsze pozytywne emocje. Jak wspomnieliśmy smycze są lekkie i zgrabne, dlatego łatwo je dołączyć np. do zamówienia, nawet jeśli wysyłane jest pocztą. Można wręczać je również uczestnikom różnych spotkań branżowych – imprez firmowych, szkoleń, konferencji czy targów,
  • gadżet wizerunkowy- każda firma powinna od początku budować swój wizerunek i dbać o to, jak postrzegana jest w oczach klientów czy kontrahentów. Składa się na to wiele czynników, a jednym z nich, choć niepozornym jest to, jak prezentują się pracownicy. Jeśli posiadać oni będą smycz, np. z logo firmy, oznaczać to będzie, że się z nią utożsamiają. Takie akcenty sprawią również, że firma prezentować się będzie bardziej profesjonalnie.