Wpływ odzie­ży re­kla­mo­wej na efek­tyw­ność dzia­łań pro­mo­cyj­nych.

Od­bior­cy, do któ­rych skie­ro­wa­ne są ga­dże­ty pro­mo­cyj­ne, ocze­ku­ją, że bę­dą one funk­cjo­nal­ne. W ta­ki spo­sób bę­dą mo­gli je uży­wać co­dzien­nie, co wzmoc­ni si­łę prze­ka­zu in­for­ma­cji.

Za­le­ty użyt­ko­we i ich wpływ na efek­tyw­ność wy­dat­ków

Je­że­li kam­pa­nia re­kla­mo­wa uwzględ­nia dzia­ła­nia, gdzie bę­dzie uży­wa­na odzież re­kla­mo­wa, to fir­ma po­win­na znać tren­dy pa­nu­ją­ce na ryn­ku. Wy­ni­ka to z ko­niecz­no­ści za­ku­pów od­po­wied­nich mo­de­li i roz­mia­rów odzie­ży. Po­praw­nie do­bra­ny skład za­mó­wie­nia po­zwo­li na lep­sze wy­dat­ko­wa­nie środ­ków na re­kla­mę, po­nie­waż ta­ka odzież bę­dzie użyt­ko­wa­na, a co za tym idzie pre­zen­to­wa­ne ha­sła re­kla­mo­we. Uła­twia to do­tar­cie do po­ten­cjal­nych klien­tów.

Moż­li­wo­ści mo­dy­fi­ka­cji dla do­wol­ne­go seg­men­tu od­bior­ców

Oso­by użyt­ku­ją­ce odzież z na­dru­kiem po­win­ny się z nią utoż­sa­miać. W ce­lu do­tar­cia do kon­kret­nej gru­py osób moż­na tak skom­ple­to­wać ubra­nia i ak­ce­so­ria, aby uła­twić do­tar­cie z ta­ki­mi ma­te­ria­ła­mi. Prze­ła­ma­nie ba­rie­ry po­zwa­la na zwięk­sze­nie efek­tów re­kla­my i in­we­sty­cję w pro­mo­cję skie­ro­wa­na do okre­ślo­ne­go seg­men­tu na ryn­ku.

Re­kla­ma o każ­dej po­rze ro­ku tak sa­mo sku­tecz­na

Przy two­rze­niu stra­te­gii fir­my war­to prze­wi­dzieć, że odzież pro­mo­cyj­na mo­że być użyt­ko­wa­na ca­ły rok. W ten spo­sób moż­na za­ma­wiać ko­lej­ne se­zo­no­we ko­lek­cje i wpro­wa­dzać na bie­żą­co zmia­ny w spo­so­bie re­kla­my. W ten spo­sób moż­na le­piej roz­po­zna­wać ocze­ki­wa­nia klien­tów i do­pa­so­wać ga­dże­ty re­kla­mo­we do re­gio­nu lub se­zo­nu.

Odzież re­kla­mo­wa to spo­sób na pro­mo­wa­nie fir­my przez ca­ły rok. Przez swo­je wa­lo­ry użyt­ko­we jest ona czę­ściej uży­wa­na przez klien­tów niż stan­dar­do­we ga­dże­ty re­kla­mo­we. War­to jed­nak przed jej za­ku­pem do­brać od­po­wied­nie mo­de­le i ko­lo­ry­sty­kę.