
Dobry gadżet reklamowy powinien być praktyczny, dobrze widoczny, a także wzbudzać pozytywne skojarzenia – takie wymagania spełniają również parasole reklamowe z nadrukiem logo.
Parasole reklamowe – na lato i na niepogodę.
Wśród pełnej palety dostępnych gadżetów firmowych stosowanych jako wsparcie reklamy znajdują się parasole reklamowe. To popularna propozycja, ponieważ upominki tego typu mogą sprawdzić się o każdej porze roku.
Parasol może zapewnić skuteczną ochronę przed słońcem – na plaży, na basenie, ale również w mieście, gdy ustawiony będzie przy kawiarni albo restauracji. Parasole restauracyjne, parasole plażowe oraz inne modele przyciągają wówczas wzrok i skutecznie wspierają działania reklamowe.
Również producent parasoli może dostarczyć je w tym drugim wariancie, czyli jako parasole chroniące przed deszczem. To zarówno eleganckie parasole z drewnianymi rączkami, jak również lekkie modele składane, które zmieszczą się nawet w damskiej torebce. Także na nich można umieścić przekaz reklamowy, aby był on widoczny podczas tych mniej pogodnych dni.

Zalety parasoli reklamowych – dlaczego warto je wybrać?
Gadżetem reklamowym może stać się dzisiaj niemalże każdy przedmiot, na którym można wykonać znakowanie, czyli personalizację. Nie oznacza to jednak, że wszystkie z nich zasługują wówczas na uwagę. Przykładem dobrego gadżetu reklamowego są nie tylko długopisy, koszulki czy kubki, ale również parasole reklamowe z nadrukiem logo, które są:
- Praktyczne – mogą sprawdzić się jako ochrona przed deszczem, śniegiem, nadmiernie palącym słońcem.
- Duże – dają sporą przestrzeń do wykonania nadruku reklamowego.
- Widoczne – parasole plażowe, restauracyjne, przeciwdeszczowe można zauważyć z daleka wraz z umieszczonymi na nich nadrukami, na przykład logo firmy.
- Przystępne cenowo – najtańsze modele kosztują już poniżej 15 złotych za sztukę.
W związku z tym wybór parasoli reklamowych to strzał w dziesiątkę – nie tylko na upalne lato, ale również na dżdżyste dni, gdy bez parasola ani rusz!