Nie sposób nie docenić nowych możliwości, jakie daje promocja poprzez internet. Jednakże nie należy zapominać o starych i wypróbowanych sposobach na reklamę. Mowa oczywiście o gadżetach reklamowych.

Jak ważne są gadżety reklamowe?
Komputerowe sieci oplatające cały Glob spowodowały, że zapoczątkowany kilkadziesiąt lat temu trend utrzymuje się i rozwija. Marketing sieciowy jako niezwykle elastyczne medium nie zapomina jednak o starych i wypróbowanych metodach. Tak więc gadżety reklamowe znajdują się w stałym repertuarze narzędzi wykorzystywanych codziennie w zmaganiach o popularność i zauważalność marki.
Długopisy reklamowe z nadrukiem są asortymentem z pierwszej piątki przyborów wręczanych jako upominki reklamowe. Bez mała 85% speców od reklamy deklaruje stosowanie gadżetów w różnej formie w co trzeciej kampanii reklamowej.
Dogłębna analiza sondaży przeprowadzonych na życzenie ośrodków związanych z jednostkami tworzącymi prawo, wykazu wysoką atrakcyjność rozwiązania w działalności marketingowej przedsiębiorstw. Opinie przedsiębiorców wymownie potwierdzają, że upominki reklamowe są najskuteczniejszym i najtańszym nośnikiem reklamy.