Ogólne – opisy kategorii

Gadżety reklamowe to potężne narzędzie wywierania wpływu na klientów. Tymczasem wielu marketerów traktuje go jako „nice to have”. Postanowiłem pokazać Wam drzemiący potencjał sprzedażowy gadżetu.


Branża reklamowa chętnie podgląda i warto się inspirować i adoptować do własnych potrzeb dostępne oryginalne pomysły i rozwiązania.

Zdaję sobie sprawę, że zamawianie gadżetów reklamowych bywa dla Was stresujące i wiąże się z posiadaniem pewnej specjalistycznej wiedzy. Każdy gadżet wymaga innej technologii produkcji i druku, a Wy w krótkim czasie musicie opanować choć część tej wiedzy, żeby nie popełnić błędu w zamówieniu. Dlatego tutaj dziale opowiem Wam na jakie pułapki zwrócić uwagę przy zamawianiu gadżetów.

Ilość gadżetów w katalogach jest porażająca, co utrudnia właściwy wybór. Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na wertowanie dziesiątek katalogów w poszukiwaniu najciekawszych giftów, dlatego stworzyłem tę kategorię. Wybrałem dla Ciebie rodzynki, kierując się nie tylko gustem, ale i doświadczeniem zdobytym przy realizacji tysięcy zamówień w ciągu ostatnich blisko 20 lat. Oto gadżety reklamowe w moim rankingu:

Opinie na temat katalogów z gadżetami reklamowymi, a także targów i imprez – dowiedz się z których naprawdę warto korzystać, co kupować i gdzie bywać. Zanim poświęcisz energię, pieniądze i czas na wycieczkę na targi, albo do dostawcy, przeczytaj bezstronne recenzje najważniejszych uczestników i aktywności w branży gadżetów z nadrukiem.