Klient dobrze poinformowany jest mniej awanturujący się 🙂
Mam nadzieję, że nie uraziłem Cię parafrazą kultowego „Misia” Stanisława Barei, ale zrobiłem to z kilku powodów:
- Gadżety reklamowe wymagają poczucia humoru. Tu się kreuje. To nie zakład pogrzebowy.
- Według badań Harvard Business Review na temat sprzedaży B2B w internecie, Twoja decyzja o zakupie gadżetów reklamowych poprzedzona jest wnikliwą analizą informacji na temat produktów lub usług. Zatem, najpierw szukasz przydatnych informacji w internecie, sprawdzasz i edukujesz się, a potem, gdy poznasz reguły jakimi rządzi się sprzedaż, przystępujesz do zakupów. Po to powstał promoblog. Jego celem jest pomóc Ci świadomie wybrać gadżety reklamowe i podjąć dobrą decyzję zakupową.
- Właśnie dlatego nie ma tu typowej, handlowej ściemy. Nie znajdziesz tu tekstów stricte sprzedażowych, komercyjnych i artykułów sponsorowanych. Merytoryka, wiarygodność, szczerość i zaufanie to waluty XXI wieku. Stawiam na nie.
- Promoblog to stale powiększająca się i aktualizowana baza praktycznej wiedzy. Warto do niej wracać, nawet gdy zamawiasz gadżety raz w roku. Zwłaszcza, gdy zamawiasz je raz w roku.
Mam nadzieję, że przekonałem Cię do subskrypcji mojego newslettera. Zostaw Twój adres mailowy, a średnio raz w miesiącu prześlę na niego specjalistyczny artykuł dotyczący branży gadżetów reklamowych. Ale to nie wszystko – subskrybenci są zapraszani do konkursów, na imprezy i wydarzenia, a także dostają unikalne materiały niedostępne nigdzie indziej.
To, co zapisujesz się na newsletter?