Stara i wypróbowana teoria z zakresu reklamy arbitralnie oznajmia: to lubimy i podziwiamy, z czym mamy częsty kontakt. Dlatego kampanie reklamowe będące kwintesencją skuteczności zapewniają odbiorcom możliwość częstego obcowania i oswojenia się z przekazem, myślą przewodnią i reklamowanym towarem.

Promocja jest podstawą istnienia
Tak, jest podstawą istnienia gatunków. Prokreacja i przedłużenie istnienia wszystkie formy życia przyjęły jako priorytet. Pula genowa jest łączona z innym zestawem genów pod warunkiem zgody obu stron. Do tego jest potrzebna zachęta. Zachętą jest odpowiednie zachowanie, zdrowy wygląd, barwne upierzenie lub zasobny w walory portfel.

Tak więc reklamowe popisy to nie wynalazek XX wieku. Znane były od zarania życia na ziemi. Dać się zauważyć i wyjść agresywnie przed szereg.

Przechodząc na grunt ludzki i handlowy
Hołdując powyższej zasadzie, wymyślane są coraz to nowe sposoby na skuteczne zaprezentowanie się publiczności. Narzędzia są różne. I trudno je wszystkie zmieścić w niezbyt obszernym tekście.

Gadżety reklamowe są niezwykle efektywne jako narzędzie wspierające skuteczność przekazu. Kubki reklamowe są nośnikiem reklamy, która jest widziana każdego dnia z niezłomną regularnością. Kubki z nadrukiem jako przedmioty codziennego użytku przemawiają ze zwielokrotnioną siłą i pokonują bez trudu barierę odległości.

Szczegóły techniczne
Nanoszenie reklamy na przedmioty odbywać się może za pomocą drukowania. Nadruk sublimacyjny idealnie odwzorowuje projekt. Z wielką perfekcją, wręcz zero jedynkową pokazuje detale do najdrobniejszego szczegółu. Nawet na tekstyliach sprawdza się wyśmienicie. I dlatego smycze reklamowe tak dobrze sprawdzają się jako narzędzie reklamowe.
Sublimacja jest zjawiskiem fizycznym pozwalającym drukować kształty na różnych materiałach. Substancja zmienia stan skupienia. Zjawisko zachodzi w szczególny sposób. Substancja zmienia stan skupienia ze stałego w lotny z pominięciem fazy ciekłej.