Nadruki reklamowe: ściąga dla Kupujących

0
1
nadruki reklamowe podstawy
nadruki reklamowe podstawy

Nie musicie mi tłumaczyć. Wiem, że nadruki reklamowe to dla większości z Was czarna magia. Na tym blogu znajdziecie wiele informacji technicznych dotyczących technik znakowania gadżetów reklamowych, czasem aż zanadto szczegółowych.

Dla tych z Was, którzy potrzebują kompendium o podstawowych technikach nadruku, przygotowałem małą ściągę, do której w każdej chwili mozna zajrzeć, gdy napotkacie pojęcie, którego nie rozumiecie.

Produkty dla przedsiębiorców z tekstami reklamowymi.

            Każdy zakupiony element reklamowy ma wręcz obowiązek być opatrzony odpowiednim nadrukiem, w efekcie będzie on sprawował swoją rolę, jaką jest rzecz jasna reklama. Jeśli chodzi o nadruki firmowe realizowane przez firmy to są one rozmaite i rzecz jasna wykonywane mogą być na wszystkich produktach. Wielką modą cieszy się nadruk reklamowy na malutkich gadżetach takich jak pisaki czy ołówki, ubrania oraz torebki i torby z papieru. Naturalnie można go także zrealizować na wielu innych artykułach, przykładowo na akcesoriach wykonanych z metalu, takich jak termosy lub scyzoryki oraz na kalendarzach i notesach. Jeśli chodzi o sposoby nadruku to wyróżnia się wśród nich sitodruk, który gwarantuje tylko nadrukowywanie na płaskich akcesoriach – na ogół używany jest do pokrywania wyrobów z nylonu. Poza tym wyróżnia się tampodruk, która to technika kwalifikuje się do bardzo uniwersalnych, dlatego że pozwala robić nadruki na różnorodnych akcesoriach. Tymczasem grawer to jednym słowem wypalanie konkretnego nadruku na metalowych akcesoriach.

Wszystkich ciekawskich zapraszam na pozostałe wpisy bloga, dedykowane z osobna popularnym technikom nadruku. Na codzień spotkacie wiekszość wymienionych poniżej technik. Nadruki reklamowe na całym świecie wykonywane są tymi samymi metodom, do których zaliczam:

  • doming, czyli naklejka epoksydowe (żywiczna)
  • druk cyfrowy UV,
  • etykiety,
  • grawer laserowy,
  • kalka ceramiczna,
  • haft komputerowy,
  • nadruk na metalu,
  • sitodruk na płaskich powierzchniach
  • sitodruk na tkaninach,
  • sublimacja,
  • tampodruk,
  • termotransfer,
  • termotransfer cyfrowy
  • tłoczenie (tzw. hot print).

Wszystkie powyższe techniki nadruku są szeroko stosowane w branzy gadżetów reklamowych. To pewien ustalony standard i dla żadnej firmy gadżetowej techniki te nie powinny stanowić niespodzianki. Warto podkreslić, że każda technik rządzi się swoimi prawami. Ograniczenia ich stosowania zależą od rodzaju grafiki, podłoża (czyli gadżetów), czasu jaki mamy przeznaczony na wykonanie produkcji oraz – co ważne – zależą od kosztów. Wielu  z nich nie mozna stosować zamiennie z inną techniką i stąd metod nadruku jest tak wiele. Po prostu branża musiała znaleźć zestaw sposobó drukowania na wszystkim.

techniki znakowania i nadruku cz.1

znakowania2-min

Na koniec tradycyjnie – zaproszenie do współpracy

Od 1998 roku pomagamy klientom wybrać i zamówić gadżety reklamowe z nadrukiem, gadżety promocyjne, materiały reklamowe, czy wreszcie prezenty firmowe dla pracowników. Wykonujemy nadruki, grawer i haft. Nie lubimy się chwalić, ale dostarczyliśmy gadżety firmowe dla kilkunastu tysięcy Klientów w całej Polsce i za granicą. Byłoby nam bardzo miło współpracować równiez z Tobą.

Agencja Reklamowa Szczecin – Butterfly Gadżety Reklamowe

Aleja Bohaterów Warszawy 98 • 70-341 Szczecin • tel. 91 421 3677 • fax 91 883 5139

e-mail: info@promoshop.pl