Strona główna Nadruki Nadruki reklamowe: ściąga dla Kupujących

Nadruki reklamowe: ściąga dla Kupujących

Nie musicie mi tłumaczyć. Wiem, że nadruki reklamowe to dla większości z Was czarna magia. Na tym blogu znajdziecie wiele informacji technicznych dotyczących technik znakowania gadżetów reklamowych, czasem aż zanadto szczegółowych.

Dla tych z Was, którzy potrzebują kompendium o podstawowych technikach nadruku, przygotowałem małą ściągę, do której w każdej chwili mozna zajrzeć, gdy napotkacie pojęcie, którego nie rozumiecie.

Produkty dla przedsiębiorców z tekstami reklamowymi.

            Każdy zakupiony element reklamowy ma wręcz obowiązek być opatrzony odpowiednim nadrukiem, w efekcie będzie on sprawował swoją rolę, jaką jest rzecz jasna reklama. Jeśli chodzi o nadruki firmowe realizowane przez firmy to są one rozmaite i rzecz jasna wykonywane mogą być na wszystkich produktach. Wielką modą cieszy się nadruk reklamowy na malutkich gadżetach takich jak pisaki czy ołówki, ubrania oraz torebki i torby z papieru. Naturalnie można go także zrealizować na wielu innych artykułach, przykładowo na akcesoriach wykonanych z metalu, takich jak termosy lub scyzoryki oraz na kalendarzach i notesach. Jeśli chodzi o sposoby nadruku to wyróżnia się wśród nich sitodruk, który gwarantuje tylko nadrukowywanie na płaskich akcesoriach – na ogół używany jest do pokrywania wyrobów z nylonu. Poza tym wyróżnia się tampodruk, która to technika kwalifikuje się do bardzo uniwersalnych, dlatego że pozwala robić nadruki na różnorodnych akcesoriach. Tymczasem grawer to jednym słowem wypalanie konkretnego nadruku na metalowych akcesoriach.

Wszystkich ciekawskich zapraszam na pozostałe wpisy bloga, dedykowane z osobna popularnym technikom nadruku. Na codzień spotkacie wiekszość wymienionych poniżej technik. Nadruki reklamowe na całym świecie wykonywane są tymi samymi metodom, do których zaliczam:

  • doming, czyli naklejka epoksydowe (żywiczna)
  • druk cyfrowy UV,
  • etykiety,
  • grawer laserowy,
  • kalka ceramiczna,
  • haft komputerowy,
  • nadruk na metalu,
  • sitodruk na płaskich powierzchniach
  • sitodruk na tkaninach,
  • sublimacja,
  • tampodruk,
  • termotransfer,
  • termotransfer cyfrowy
  • tłoczenie (tzw. hot print).

Wszystkie powyższe techniki nadruku są szeroko stosowane w branzy gadżetów reklamowych. To pewien ustalony standard i dla żadnej firmy gadżetowej techniki te nie powinny stanowić niespodzianki. Warto podkreslić, że każda technik rządzi się swoimi prawami. Ograniczenia ich stosowania zależą od rodzaju grafiki, podłoża (czyli gadżetów), czasu jaki mamy przeznaczony na wykonanie produkcji oraz – co ważne – zależą od kosztów. Wielu  z nich nie mozna stosować zamiennie z inną techniką i stąd metod nadruku jest tak wiele. Po prostu branża musiała znaleźć zestaw sposobó drukowania na wszystkim.

techniki znakowania i nadruku cz.1

znakowania2-min

Must Read

Co powinna zawierać księga znaku, czemu służy, jak ją stworzyć i jak używać?

Księga znaku to opracowanie przedstawiające system wizualny marki lub firmy, znak - logo i jego zastosowanie w różnych warunkach, na różnych przedmiotach,...

Czemu służy i w jaki sposób jest realizowany marketing sportowy?

Marketing sportowy to różnego rodzaju działania, wykorzystujące narzędzia marketingowe, w celu promocji produktów lub też usług stricte związanych ze sportem, takich jak...

Czym właściwie jest proces i metoda design thinking?

Nauka, a także wiedza powszechna, ta którą uzyskujemy w codziennym działaniu, wykształciła wiele metod, procedur radzenia sobie z kwestiami problemowymi. Jednakże jeden...

Co to jest, czemu służy i jak jest realizowany marketing terytorialny?

Co to jest, czemu służy i jak jest realizowany marketing terytorialny? Przyzwyczajeni jesteśmy, że marketing może być wykorzystywany jedynie...

Narzędzia Public Relations

Utrzymywanie stałych i dobrych kontaktów z klientami to jeden z najważniejszych elementów budowania sprzedaży oraz pozytywnego wizerunku marki na zewnątrz organizacji. Budowanie...