Czy przygotowując swoje stoisko reklamowe, gdzie będziecie promować swoje usługi, zastanawiacie się jak ono ma wyglądać, aby przyciągało wzrok? Jak przygotowujecie się idąc na spotkanie biznesowe, poza sprawami merytorycznymi? Co zrobicie, aby pozostawić po sobie jak najlepsze wrażenie? Dobre wrażenie wyklucza bylejakość. Jak działa wasz dział marketingu? Czy Wasz dział marketingu zaopatruje prezesa, dyrektora, przedstawicieli handlowych tylko w kubki reklamowe, kubki z logo firmy i sloganem reklamowym?
Jeśli firma oferuje ekskluzywne usługi, ekskluzywne przedmioty, produkty to gadżety reklamowe powinny być także nie byle jakie, ale wysokiej klasy.
Co kojarzy nam się z drobnym, ale ekskluzywnym prezentem reklamowy?
Co może być eleganckim gadżetem reklamowym, takim, który „się przyda” i ucieszy oko? Co może być eleganckim, ekskluzywnym upominkiem reklamowym.?
Na pewno galanteria skórzana. Drobna galanteria skórzana wykonana z pięknie wyprawionej skóry to prezent, który każdy z radością przyjmie i będzie używał np. etui na pióro czy długopis, etui na wizytówki, etui na okulary czy etui na tablet.
Także użyteczna drobna elektronika, kable ładujące, pendrive, adaptery dobrze się prezentują i są wdzięcznymi upominkami.
Elegancki upominek biznesowy świadczy o klasie prezesa czy dyrektora firmy. Jaki upominek taka firma, czyli nie inaczej „jak Cię widzą tak Cię piszą”.