Strona główna Marketing Reklama Jak funkcjonuje odzież reklamowa z nadrukiem?

Jak funkcjonuje odzież reklamowa z nadrukiem?

Ubrania towarzyszą nam na co dzień. Różne okazje wymagają odpowiedniego ich doboru. Ubrania kupują więc wszyscy. Warto wykorzystać to w działalności marketingowej i promocyjnej.

Na ubraniach łatwo dziś umieścić zdjęcia, grafiki, czy różne hasła. Usługi tego typu stały się stosunkowo tanie. Co więcej, można też skorzystać z usług związanych z odpowiednim zaprojektowaniem takiego nadruku.

Dzięki temu łatwo uzyskać artykuł codziennego użytku, który będzie:
– wygodny,
– estetyczny,
– informował o konkretnym fakcie, firmie itd.

Co więcej, jako odzież reklamowa, ubranie może mieć różny charakter. Mogą to być t-shirty, odzież robocza, kamizelki odblaskowe, kaski, czapeczki z daszkiem, kurtki lub płaszcze przeciwdeszczowe, a nawet niektóre rodzaje butów. Innymi słowy – różnorodna odzież może przysłużyć się różnym firmom, które chcą dotrzeć z informacją o swoim istnieniu do jak największej liczby potencjalnych klientów.

Ubranie jako gadżet promocyjny

Noszona odzież jest widoczna dla każdego, kto mija daną osobę na ulicy. Np. jeśli pracownicy firmy budowlanej lub remontowej pracują przy konkretnym projekcie i noszą odzież z nadrukiem logo swojego pracodawcy, jest ono widoczne dla każdego, kto przechodzi obok placu budowy lub remontowanego obiektu. Czasem jest to przynajmniej kilkaset lub nawet kilka tysięcy par oczu w ciągu jednego dnia roboczego. To sporo. To taka mimowolna reklama, której cena została właściwie wliczona w koszt przygotowania takiej odzieży.

Trzeba podkreślić, że jeśli firma zamawia hurtowe ilości odzieży ze wskazanym nadrukiem, ponosi mniejsze koszta za takie zamówienie. A zyskuje jednocześnie odzież dla pracowników lub element podarunku (jeśli nie jest to odzież typowo robocza, a np. podkoszulki, czy czapeczki związane – powiedzmy – z rocznicą powstania firmy).

Ubranie jako nośnik informacji o firmie lub evencie

Odzież promocyjna może służyć zarówno informowaniu o istnieniu danej firmy, jak i jej udziale np. w jakimś sporym evencie, np. branżowej konferencji. Taki element odzieży – np. t-shirt – bywa mile widziany wśród uczestników wspomnianego wydarzenia. A są nimi zarówno osoby związane już z firmą, jak i potencjalni przyszli kontrahenci albo klienci.

Odzież to ważny element użytkowy pośród przedmiotów codziennego użytku każdego człowieka. Warto to wykorzystać, bo za jej pośrednictwem dociera się w bardzo łatwy i stosunkowo tani sposób do wielu ludzi. Noszący takie ubrania nie musi się specjalnie starać, żeby dotrzeć z przekazem do potencjalnie zainteresowanych osób – codziennie może mijać od kilkudziesięciu do ponad kilkuset osób. Wystarczy, że 10% z nich zwróci na niego uwagę, aby firma dotarła z konkretnym przekazem do sporej liczby ludzi w ciągu każdego tygodnia użytkowania takiej odzieży.

Must Read

Sportowe bidony z nadrukiem

Sportowe bidony z nadrukiem stały się idealną formą reklamą. W związku z tym, iż wielu osobom...

Parasole reklamowe z nadrukiem logo firmy

Dobry gadżet reklamowy powinien być praktyczny, dobrze widoczny, a także wzbudzać pozytywne skojarzenia – takie wymagania...

Słodycze i cukierki reklamowe z nadrukiem logo

„Reklama dźwignią handlu” to stare i znane powiedzenie. W obecnych czasach dotyczy nie tylko handlu, ale...

Tanie prezenty świąteczne dla firm

Gadżety i upominki świąteczne dla klientów, kontrahentów, a także pracowników, to od dawna praktykowana tradycja. Dlaczego jednak...

Balony reklamowe z nadrukiem logo

Na rynku gadżetów reklamowych i promocyjnych dostępna jest naprawdę olbrzymia liczba najróżniejszych, niezwykle ciekawych i atrakcyjnych...