Cukierki i słodycze reklamowe z nadrukiem

Małe firmy o zasięgu lokalnym nie dysponują dużym budżetem na promowanie swojej działalności. Zawsze zastanawiają się, czy bardziej skuteczne będzie rozniesiecie kilku tysięcy ulotek, czy może atrakcyjne promocje lub inne rozwiązania. Podpowiadamy, że słodycze mogą zdziałać cuda.

Słodycze reklamowe z nadrukiem logo.

Po cukierka, czekoladkę każdy chętnie sięgnie. I nie ma znaczenia czy zje je od razu, czy zostawi na później. Zapamięta, że dostał je od konkretnej firmy. I tu tkwi sedno skuteczności promowania firmy o lokalnym zasięgu, np. zakładu fryzjerskiego, szewskiego, sklepu z galanterią skórzaną. Słodycze reklamowe to nie tylko branża cukiernicza, mają charakter uniwersalny i dzięki opakowaniom mogą reklamować każdego.

Niezawodne cukierki reklamowe z nadrukiem logo są najtańszą formą reklamy dla małych firm o zasięgu lokalnym. Wystarczy, by hostessa w pobliżu rozdawała przechodniom cukierki zachęcając do skorzystania z usług. Oczywiście hostessa musi być elegancko ubrana, a słodycze umieszczone na tacy lub w gustownym koszyczku. Kilka miłych słów zachęty zastąpi anonimową reklamę w postaci tysiąca ulotek.

Czekoladki reklamowe z nadrukiem logo.

Czekoladki są nieco droższą formą reklamy dla małych firm, dobrze wykorzystane mogą przynieść sporo korzyści. Przede wszystkim jest to szansa dla różnego rodzaju zakładów i firm usługowych. Czekoladki w firmowych opakowaniach z logo ułożone na gustownych pojemnikach uprzyjemnią klientom czas oczekiwania na obsługę.

Małe firmy mogą także wykorzystać czekoladki dla zacieśnienia kontaktów biznesowych. Bombonierka z firmowym nadrukiem to doskonała okazja dla przypieczętowania podpisania umowy, zwiększenia kontraktu. Nie jest zobowiązująca, ale równocześnie buduje imag firmy.

Czekoladki reklamowe z indywidualnym nadrukiem można także wykorzystać podczas imprez rodzinnych. Najczęściej korzystają z tej formy pary młode, które chcą podziękować gościom za przybycie.

Takie spersonalizowane gadżety cieszą się wielkim uznaniem najmłodszych, którzy uczestniczą w imprezach urodzinowych swoich rówieśników.