Polskie targi reklamy i gadżetów reklamowych. Jeśli masz spore oczekiwania względem własnej firmy, początkowo musisz włożyć w nią sporo pracy. Nie możesz oczekiwać, że twój biznes sam z siebie nagle stanie się popularny, a dzięki temu na twoim koncie natychmiast pojawią się grube miliony. Zanim to wszystko osiągniesz, będziesz musiał naprawdę sporo zrobić, samodzielnie kreując chociażby odpowiednią kampanię marketingową.

To od niej roz­pocz­nij swo­je dzia­ła­nia, bo to ona naj­wię­cej mo­że ci dać. Po­myśl tyl­ko, w ja­kich miej­scach opła­ca się obec­nie re­kla­mo­wać swo­je fir­my, by nie sto­so­wać nie­po­trzeb­nie nie­efek­tyw­nych i ma­ło sku­tecz­nych roz­wią­zań. Nie chcesz prze­cież tra­cić cza­su na kiep­skie tar­gi re­kla­mo­we czy śred­nie gieł­dy, któ­re i tak nic ci nie da­dzą. Chcąc być do­brym biz­nes­me­nem, za­wsze mu­sisz my­śleć ra­cjo­nal­nie.

Ina­czej re­kla­mu­je się nie­wiel­ką dzia­łal­ność go­spo­dar­czą, a ina­czej ogrom­ną kor­po­ra­cję, dla­te­go weź pod uwa­gę to, ja­kich roz­mia­rów jest twój biz­nes oraz na ja­kich płasz­czy­znach on funk­cjo­nu­je. Je­że­li za­mie­rzasz tra­fić ze swo­ją ofer­tą wy­łącz­nie do nie­wiel­kie­go gro­na osób, np. te­go miesz­ka­ją­ce­go w two­jej oko­li­cy, po­wi­nie­neś po­szu­kać tar­gów i giełd or­ga­ni­zo­wa­nych w tym miej­scu. Za­in­te­re­suj się wy­da­rze­nia­mi, któ­re od­by­wa­ją się w two­im wo­je­wódz­twie, re­gio­nie bądź gmi­nie. Bądź z ni­mi na bie­żą­co i re­gu­lar­nie spraw­dzaj stro­nę in­ter­ne­to­wą wła­snej miej­sco­wo­ści. Gdy tyl­ko na­tra­fisz na nie­co cie­kaw­szą im­pre­zę fir­mo­wą bądź po­waż­niej­sze tar­gi re­kla­my Pol­ska, od ra­zu po­wi­nie­neś skon­tak­to­wać się z ich or­ga­ni­za­to­ra­mi. Przed­staw im swój biz­nes jak naj­le­piej po­tra­fisz i opisz go tak, by twór­cy da­ne­go wy­da­rze­nia chcie­li, abyś sam wziął w nim udział. Tak na­praw­dę nie­trud­no ci bę­dzie do­stać się na re­gio­nal­ne tar­gi, bo wbrew po­zo­rom wciąż nie­wie­le osób re­kla­mu­je się na po­dob­nych uro­czy­sto­ściach. Dzię­ki te­mu ty mo­żesz to zro­bić bez żad­nych pro­ble­mów, dzia­ła­jąc z ko­rzy­ścią dla ca­łej dzia­łal­no­ści.

Być mo­że jed­nak two­ja fir­ma zdo­ła­ła już wy­ro­bić so­bie pew­ną po­zy­cję na ryn­ku, dla­te­go te­raz chcesz iść nie­co da­lej i zro­bić ko­lej­ny krok, re­kla­mu­jąc ją w ca­łym kra­ju. Je­śli ta­ki jest twój głów­ny cel, nie mo­żesz ogra­ni­czać się wy­łącz­ne do bra­nia udzia­łu w re­gio­nal­nych i nie­wiel­kich im­pre­zach. Mu­sisz po­szu­kać ta­kich tar­gów, na któ­re chęt­nie wy­bie­ra­ją się lu­dzie z ca­łej Pol­ski, a cza­sa­mi na­wet i z ca­łe­go świa­ta. Naj­ła­twiej bę­dzie ci je zna­leźć przez In­ter­net, dla­te­go sta­raj się co­dzien­nie bu­szo­wać po sie­ci, kon­cen­tru­jąc się na od­na­le­zie­niu wła­ści­wych dla two­jej fir­my im­prez. Pa­mię­taj też, że je­śli już za­pi­szesz się na ja­kieś tar­gi ga­dże­tów w Pol­sce, bę­dziesz się mu­siał do nich przy­go­to­wać. Two­im za­da­niem sta­nie się wy­kre­owa­nie od­po­wied­nie­go sto­iska, na ja­kim zdo­łasz za­pre­zen­to­wać wła­sne wy­ro­by czy przed­sta­wić prze­chod­niom ofer­tę swo­ich usług. Sko­rzy­staj tu­taj z po­mo­cy firm, któ­re zaj­mu­ją się pro­jek­to­wa­niem bądź wy­ko­ny­wa­niem sto­isk re­kla­mo­wych. Czerp z ich do­świad­cze­nia, a na­stęp­nym ra­zem sam zdo­łasz po­ra­dzić so­bie z ta­kim za­da­niem i sa­mo­dziel­nie wy­kreu­jesz ide­al­ne sto­isko, któ­re au­to­ma­tycz­nie sta­nie się wspa­nia­łą re­kla­mą.

Na ko­niec tra­dy­cyj­nie – za­pro­sze­nie do współ­pra­cy

Od 1998 ro­ku po­ma­ga­my klien­tom wy­brać i za­mó­wić ga­dże­ty re­kla­mo­we z na­dru­kiem, ga­dże­ty pro­mo­cyj­ne, ma­te­ria­ły re­kla­mo­we, czy wresz­cie pre­zen­ty fir­mo­we dla pra­cow­ni­ków. Wy­ko­nu­je­my na­dru­ki, gra­wer i haft. Nie lu­bi­my się chwa­lić, ale do­star­czy­li­śmy ga­dże­ty fir­mo­we dla kil­ku­na­stu ty­się­cy Klien­tów w ca­łej Pol­sce i za gra­ni­cą. By­ło­by nam bar­dzo mi­ło współ­pra­co­wać rów­niez z To­bą.

Agen­cja Re­kla­mo­wa Szcze­cin – But­ter­fly Ga­dże­ty Re­kla­mo­we

Ale­ja Bo­ha­te­rów War­sza­wy 98 • 70–341 Szcze­cin • tel. 91 421 3677 • fax 91 883 5139

e-ma­il: info@promoshop.pl