W dzisiejszych czasach przedsiębiorcy naprawdę mają w czym wybierać, bo jeśli myślą o wypromowaniu swoich produktów, mogą posłużyć się w tym celu najróżniejszymi narzędziami reklamowymi. Wśród nich występują standardowe smycze, kolorowe breloki, niesamowite naszyjniki czy nawet drewniane leżaki – rzeczy praktyczne, ładne lub kompletnie nikomu niepotrzebne. Najważniejsze jest to, by wybrać spośród tych wszystkich narzędzi jak najlepsze artykuły. Odznaczają się one kilkoma cechami, więc wbrew pozorom nietrudno je odnaleźć.

Po­rząd­ne na­rzę­dzie re­kla­mo­we mu­si łą­czyć się z wy­bra­ną fir­mą. Mo­że za­tem wy­stą­pić na nim np. gra­wer 3D, któ­rym sta­nie się na­zwa da­ne­go przed­się­bior­stwa czy je­go głów­ne mot­to. Ar­ty­kuł mu­si być na ty­le moc­no po­wią­za­ny z re­kla­mu­ją­cą się dzia­łal­no­ścią, by każ­dy, kto na nie­go spoj­rzy, od ra­zu wie­dział, co on wła­ści­wie re­kla­mu­je i kto go za­pro­jek­to­wał. Na­rzę­dzia mar­ke­tin­go­we nie­za­wie­ra­ją­ce żad­ne­go lo­ga czy na­pi­su ni­jak nie speł­nia­ją swo­jej ro­li, po­nie­waż ten, kto je otrzy­ma, szyb­ko za­po­mi­na o tym, gdzie je wła­ści­wie do­stał. Na­wet re­gu­lar­nie wy­ko­rzy­sty­wa­ny przez czło­wie­ka ku­bek re­kla­mo­wy nie bę­dzie do­brym no­śni­kiem pro­mo­cyj­nym, je­śli nie wy­stą­pi na nim ża­den ele­ment ko­ja­rzą­cy się z przed­się­bior­stwem. Wraz z upły­wem cza­su ta­kie na­czy­nie sta­nie się po pro­stu naj­zwy­klej­szym, pro­stym kub­kiem, a nie o to w tym wszyst­kim cho­dzi. Pro­jek­tu­jąc do­wol­ne na­rzę­dzia re­kla­mo­we, trze­ba po­my­śleć o jak naj­lep­szym po­łą­cze­niu ich z wła­sną fir­mą. Moż­na ku te­mu wy­ko­rzy­stać gra­we­ro­wa­nie 3D bądź in­ną tech­ni­kę no­wo­cze­sne­go dru­ku.

Na­rzę­dzie re­kla­mo­we nie speł­ni też swo­ich funk­cji, je­śli bę­dzie kom­plet­nie nie­przy­dat­ne. Choć czło­wiek po­cząt­ko­wo mo­że się za­chwy­cić nie­sa­mo­wi­cie ko­lo­ro­wym, świe­cą­cym bre­lo­kiem, tak na­praw­dę pręd­ko odło­ży go na bok lub wy­rzu­ci do ko­sza, bo nie bę­dzie wie­dzieć, co ma z nim zro­bić. Po­dob­nie sta­nie się ze wszyst­ki­mi fi­gur­ka­mi, ubra­nia­mi wy­ko­na­ny­mi z kiep­skich ja­ko­ścio­wo ma­te­ria­łów, plu­sza­ka­mi wrę­cza­ny­mi do­ro­słym czy smy­cza­mi, któ­rych dzi­siaj nikt już nie no­si. Pro­jek­tu­jąc no­we na­rzę­dzie re­kla­mo­we, na­le­ży za­sta­no­wić się nad tym, czy bę­dzie ono w ogó­le funk­cjo­nal­ne. Do naj­bar­dziej prak­tycz­nych ar­ty­ku­łów te­go ro­dza­ju na­le­żą zde­cy­do­wa­nie kub­ki, ja­kich czło­wie­ko­wi ni­gdy nie jest za du­żo, ga­lan­te­ria czy dłu­go­pi­sy bądź ze­szy­ty. Są to rze­czy do­syć pro­ste, ale o nie­zwy­kłej mo­cy dzia­ła­nia. Je­śli do­dat­ko­wo to na nich po­ja­wi się gra­wer trój­wy­mia­ro­wy, na pew­no sta­ną się one bar­dzo przy­dat­ny­mi ga­dże­ta­mi re­kla­mo­wy­mi. Fir­ma po­sia­da­ją­ca wy­łącz­nie ta­kie na­rzę­dzia mar­ke­tin­go­we nie mu­si się mar­twić o swo­ją przy­szłość.

Moż­na wy­róż­nić kil­ka ta­kich cech, ja­ki­mi za­wsze od­zna­cza­ją się sku­tecz­ne na­rzę­dzia re­kla­mo­we. Z ca­łą pew­no­ścią mu­szą być one ści­śle po­wią­za­ne z fir­mą, któ­rą ma­ją pro­mo­wać, gdyż w prze­ciw­nym wy­pad­ku ich moc dzia­ła­nia zna­czą­co by osła­bła. Na­rzę­dzia po­win­ny tak­że wy­ka­zy­wać się funk­cjo­nal­no­ścią, na któ­rą lu­dzie obec­nie zwra­ca­ją spo­rą uwa­gę. Je­że­li te dwie ce­chy ja­kaś fir­ma zdo­ła po­łą­czyć w swo­ich ga­dże­tach, bę­dzie w sta­nie wspa­nia­le je wy­ko­rzy­stać.

Na ko­niec tra­dy­cyj­nie – za­pro­sze­nie do współ­pra­cy

Od 1998 ro­ku po­ma­ga­my klien­tom wy­brać i za­mó­wić ga­dże­ty re­kla­mo­we z na­dru­kiem, ga­dże­ty pro­mo­cyj­ne, ma­te­ria­ły re­kla­mo­we, czy wresz­cie pre­zen­ty fir­mo­we dla pra­cow­ni­ków. Wy­ko­nu­je­my na­dru­ki, gra­wer i haft. Nie lu­bi­my się chwa­lić, ale do­star­czy­li­śmy ga­dże­ty fir­mo­we dla kil­ku­na­stu ty­się­cy Klien­tów w ca­łej Pol­sce i za gra­ni­cą. By­ło­by nam bar­dzo mi­ło współ­pra­co­wać rów­nież z To­bą.

Agen­cja Re­kla­mo­wa Szcze­cin – But­ter­fly Ga­dże­ty Re­kla­mo­we

Ale­ja Bo­ha­te­rów War­sza­wy 98 • 70–341 Szcze­cin • tel. 91 421 3677 • fax 91 883 5139

e-ma­il: info@promoshop.pl